Monday 20 June 2011

Service Relocation..n how the servis works...

Oleh kerana my hubby kena transfer ke Kuching, servis yg dahulunyer di buat di Semenanjung area Selangor n KL telah beralih ke Kuching. Coverage location, sudah pastinyer dekat dgn kawasan perumahan yg disewa. Currently, I stay in Taman Desa Guru....di Samariang, Petrajaya. So, most likely itulah my coverage area. Paling jauh boleh pegi pun, maybe around Matang or Satok....

Jika sesiapa yg berminat mendapatkan my service, boleh hubungi saya di 082-440771 atau accathome@gmail.com. Ada 2 cara dimana saya boleh membuat account, samada di office, yg mana saya hanya boleh datang seminggu sekali pada hari Sabtu atau mana2 hari dalam seminggu. Atau, saya hanya datang untuk collect all those documents n membuatnyer di rumah menggunakan my own accounting software. Untuk perkhidmatan di office, ia adalah kerana, mungkin ada sesetengah company yg memerlukan document2 tersebut untuk daily transaction, oleh itu document2 tersebut sukar dibawa pulang oleh saya. Jika  office berdekatan dgn rumah saya, saya boleh dtg ke office pada mana2 hari weekdays untuk menyiapkan accounts syarikat.

Tetapi, sebagai surirumah yg mempunyai anak2, saya lebih suka jika document dapat dibawa pulang, dan menyiapkannya di rumah. Insya'allah, document2 itu akan dijaga rapi dan tidak hilang.

No comments:

Post a Comment